Ön Muhasebe Programı

Kullanım kolaylığını deneyimlemek için 15 gün boyunca ücretsiz kullanabilirsiniz!
15 Günlük deneme sürenizi hemen başlatın!

Envanter nedir, neden takibi yapılmalıdır?

 

Envanter, alacak, borç ve varlık miktarının belirlenebilmesi için yapılan sayım, kontrol ve düzeltme işlemidir. Her işletmenin belli kurallara uyarak envanter tutması ve takip etmesi gerekir.

 

İşletmenin dünyaya ve gelişen standartlara ayak uydurmasını istiyorsan sahip olduğun kaynakları ölçüp planlamalı, etkin bir kurumsal kaynak yönetimi yapmalısın. Kurumsal kaynak yönetiminin en önemli fonksiyonlarından biri olan envanter takibine de azami derecede önem vermelisin. Bu sayede hem etkili bir ürün ve hizmet takibi yapar hem de ürün stoklarının güncel durumuna her zaman hakim olursun.

 

Çünkü elindeki verilerle gerçek varlıklarının sayısının uyuşması şirketin için hayati önem taşır. Eğer envanter takibi yapmazsan yerini ve güncel durumunu bilmediğin malzemeler, boşuna harcama yapmana, beklediğinin üstünde kira, sigorta ve vergi gibi giderler ödemene neden olabilir.

 

Envanter takip programlarıyla neler yapabilirsin?

 

Sayım kontrollerini web tabanlı ve mobil cihazlar üzerinden de takip edilebilen, dilediğinde dilediğin yerden erişip işleyebildiğin envanter takip programlarıyla yaparsan hem daha doğru ve verimli satın alma yapar yapar hem çalışanlarını daha etkili biçimde yönlendirir hem de vakit ve nakitten tasarruf edersin.

 

Yeni nesil ön muhasebe programı MikroX ile envanter takibi

 

Etkin bir envanter takibi için Mikro Yazılım'ın yeni nesil ön muhasebe programı MikroX'i deneyebilirsin. MikroX'in Stok ve Depo Yönetimi programı ile:

  • Ürünlerinin stoklanabilir olup olmadığını belirleyebilir,
  • Hizmet takibi yapabilir,
  • Tahsilat ekleyip müşteri hesaplarının güncel durumunu kontrol edebilir,
  • Çalışanlarının harcamalarını izleyebilir,
  • Ürünlerin KDV'li ve KDV'siz fiyatlarını belirleyip faturaya otomatik olarak eklenmesini sağlayabilir,
  • Ödeme ekleyip gider kapatabilir,
  • Tedarikçi takibi yapabilir,
  • Vergi, maaş vb. gider kategorileri ekleyebilirsin.

 

Sen de gelir ve giderlerini kolayca takip edip enerjini işine büyütmeye ayırmak istiyorsan MikroX’i 15 gün ücretsiz olarak dene.

Enerjinizi İşinizi Büyütmeye Saklayın
MikroX - Kullanımı Kolay
Kolay Kullanım

Sade arayüzü sayesinde kafanız karışmaz, işinize hız katar.

MikroX'i sadece abonelik ücreti ödeyerek kullanabilirsiniz.
Yatırım Gerekmez

Tek ödemenizi yaparsınız, yaptığımız tüm güncellemelerden ücretsiz yararlanırsınız!

MikroX'e her yerden her zaman erişebilirsiniz.
Online Erişim Sunar

Siz nerede olursanız olun, internete erişiminiz olduğu sürece tüm finansal süreçlerinizi kontrole edebilirsiniz.

Yeni İşletmelerin İlk İhtiyacı