Sen de kaybolan defterlerle ya da karmaşık Excel formülleriyle uğraşmadan hızlı ve doğru biçimde bütçe planlaması yapmak istemez misin?
Binbir emekle kurduğun işletmenin yoluna sağlam adımlarla devam edebilmesi için finansal operasyonlarının da sağlıklı olması elzem. Bu yüzden, sağlıklı bir muhasebenin en önemli bileşeni olan bütçe planı ve takibini nasıl yaptığın da büyük önem taşıyor. Bütçe planlarken hem verilerinin doğruluğundan emin olman, hem ödeme ve tahsilat günlerine hakim olman hem de mali tablolarını sıkı şekilde takip etmen gerek. Peki tüm bunları en etkin ve hızlı şekilde nasıl yaparsın? Tabii ki gelir gider takibi ve bütçe planlaması yapabildiğin uygulama ve yazılımlarla.
Bu yazılımlar sayesinde zamandan ve maliyetten tasarruf ederek asıl enerjini işini büyütmeye ayırabilirsin. Nasıl mı?
Bütçe yönetimi programları, aslında işletmen için bütçe planlamaktan daha fazlasını yapan ön muhasebe yazılımlarıdır. Bu programlarla yalnız bütçe belirleyip nakit akışını takip etmez aynı zamanda müşteri ve tedarikçi kaydı yapabilir, fatura oluşturabilir ve harcamalarını kontrol edebilirsin. Her yerden ve tüm mobil cihazlarla erişebildiğin bulut sistemli bir bütçe programını kullanmak deftere not almak, Microsoft Access’i çözmeye çalışmak ya da Excel’de tablo oluşturmaya çalışmaktan çok daha kolay! Hızlı satış programına da entegre edildiği durumlarda çok daha efektif kullanabileceğiniz bütçe programlarında dikkat etmeniz gereken özellikler nelerdir?
Gelir gider takibini Excel yerine MikroX’te yapmak sana ne fayda sağlar?
Gelir gider takibini Microsoft Access yerine MikroX’te yapmak sana ne fayda sağlar?
Gelir ve giderlerini kolayca takip edip enerjini işine büyütmeye ayırmak istiyorsan MikroX’i 15 gün ücretsiz olarak deneyebilirsin.