Ön Muhasebe Programı

Kullanım kolaylığını deneyimlemek için 15 gün boyunca ücretsiz kullanabilirsiniz!
15 Günlük deneme sürenizi hemen başlatın!

Müşteri ilişkileri nedir, neden takip edilmelidir?

 

İşletmelerin mevcut müşterilerini koruması ve yeni potansiyel müşteriler kazanmasını sağlayacak her adım, etkili müşteri ilişkileri için atılmış önemli bir yönetimsel adımdır. Müşterinin bir şirketin belkemiği olduğunu düşünürsek, müşteri ilişkilerinin takibi de her işletme için elzemdir.

 

Müşteri ilişkileri takibi günümüzde bunu dijital olarak mümkün kılan online müşteri takip programlarıyla çok daha etkili ve verimli şekilde yapılabilir. Müşteri takip programları;

 

  • Teknolojinin, şirket stratejisinin ve şirketin tüm pazarlama uygulamalarının müşteri sadakati oluşturacak şekilde kullanılmasına imkan sunar. Böylece müşterilerle sürdürülebilir ilişkiler kurulmasını sağlar. Bu da dolaylı olarak şirket kârlılığını artırır.
  • Müşterilerle kurulan tüm iletişimin (her bilgi alışverişi ve etkileşim dahil) kayıt altına alınmasını sağlar. Bu anlamda yalnızca bir müşteri veri tabanı değil işletmenin pazarlama faaliyetlerine etkisi olan çok yönlü bir platform gibi çalışır.
  • Şirketinin ve markanın bilinirliğini, ona duyulan itimadı ve kalite algısını artırır.

 

Yeni nesil ön muhasebe programı MikroX ile etkin müşteri takibi

 

Hedeflerine işletmenle birlikte yürüyen MikroX'in Müşteri ve Tedarikçi Yönetimi Programı ile etkili bir müşteri takibi yapabilirsin. Bakiyelerini anında görmeni, ödeme ve tahsilatlarını anlık olarak takip etmeni sağlayan bu modül ile, nakit akışını da daha kolay yönetirsin.

 

MikroX'in Müşteri ve Tedarikçi Yönetimi Programı ile

 

  • Sisteme birçok detayda müşteri ve tedarikçi kaydı yapabilir, ihtiyacın olduğunda da bu bilgilere tek platformdan ulaşabilirsin.
  • Borcu olan ve olmayan müşterilerini tek tıkla görüntüleyebilirsin.
  • Müşteri ve tedarikçilerine alacak ve borçlarla ilgili anlaşmanızı sağlayacak mutabakat mektubu gönderebilirsin. Böylece onlarla kurduğun iletişimi derinleştirebilirsin.
  • Müşteri ve tedarikçilerinin fatura, tahsilat, ödeme ve açılış fişlerini görebilirsin.
  • Müşteri ve tedarikçilerinin ekstresini inceleyebilirsin, bu ekstreleri kendilerine e-posta ile gönderebilirsin.
  • Tedarikçilerini alacak durumuna göre izleyebilirsin.
  • Kategori tanımlayabilir, açık fatura takip edebilir ve bilgi düzenlemesi yapabilirsin.
  • Müşteri ve tedarikçilerinle yaptığın temasları analiz etmeni sağlayan ayrıntılı satış ve tahsilat raporları çıkarabilirsin.

 

Tüm bu uygulamalar sayesinde, müşterilerinle birbirinizden karşılıklı olarak beklentilerinizi daha iyi anlayabilir, onlarla sürdürülebilir ilişkiler kurabilir ve tüm bunların doğal bir sonucu olarak tahsilatlarını hızlandırıp işletme karlılığını artırabilirsin.

 

Sen de gelir ve giderlerini kolayca takip edip enerjini işine büyütmeye ayırmak istiyorsan Mikro’nun geliştirdiği programları hemen incelemelisin.

Enerjinizi İşinizi Büyütmeye Saklayın
MikroX - Kullanımı Kolay
Kolay Kullanım

Sade arayüzü sayesinde kafanız karışmaz, işinize hız katar.

MikroX'i sadece abonelik ücreti ödeyerek kullanabilirsiniz.
Yatırım Gerekmez

Tek ödemenizi yaparsınız, yaptığımız tüm güncellemelerden ücretsiz yararlanırsınız!

MikroX'e her yerden her zaman erişebilirsiniz.
Online Erişim Sunar

Siz nerede olursanız olun, internete erişiminiz olduğu sürece tüm finansal süreçlerinizi kontrole edebilirsiniz.

Yeni İşletmelerin İlk İhtiyacı