Müşteri Takip Programı

MikroX ile müşteri ve tedarikçileriniz için fatura, tahsilat ve ödeme takibini kolayca yapabilirsiniz. 15 günlük ücretsiz deneme sürenizi hemen başlatın.

Müşteri ilişkileri nedir, neden takip edilmelidir?

İşletmelerin mevcut müşterilerini koruması ve yeni potansiyel müşteriler kazanmasını sağlayacak her adım, etkili müşteri ilişkileri için atılmış önemli bir yönetimsel adımdır. Müşterinin bir şirketin belkemiği olduğunu düşünürsek, müşteri ilişkilerinin takibi de her işletme için elzemdir. Müşteri ilişkileri takibi günümüzde bunu dijital olarak mümkün kılan online müşteri takip programlarıyla çok daha etkili ve verimli şekilde yapılabilir. Müşteri takip programları; Teknolojinin, şirket stratejisinin ve şirketin tüm pazarlama uygulamalarının müşteri sadakati oluşturacak şekilde kullanılmasına imkan sunar. Böylece müşterilerle sürdürülebilir ilişkiler kurulmasını sağlar. Bu da dolaylı olarak şirket kârlılığını artırır. Müşterilerle kurulan tüm iletişimin (her bilgi alışverişi ve etkileşim dahil) kayıt altına alınmasını sağlar. Bu anlamda yalnızca bir müşteri veri tabanı değil işletmenin pazarlama faaliyetlerine etkisi olan çok yönlü bir platform gibi çalışır. Şirketinin ve markanın bilinirliğini, ona duyulan itimadı ve kalite algısını artırır.

Ücretsiz Deneyin

Kart bilgilerinizi paylaşmadan 15 gün boyunca ücretsiz deneyebilirsiniz.