Ön muhasebeni neden buluta taşımalısın?

Eğer küçük işletme, esnaf ya da serbest meslek sahibi isen ön muhasebeni yenilikçi kullanıcı deneyimi ile tasarlanmış bulut tabanlı bir ön muhasebe programı ile takip etmelisin. Neden mi? Anlatalım!

İletişimden haberleşmeye, alışverişten bankacılığa hayatın her alanında internetten faydalanıyoruz. İşletmemizin ön muhasebesinin yönetimi için de online çözümler en verimlisi. Nakit giriş çıkışlarını, gelir ve giderleri, çek ve senetleri, müşterileri ve bu elementlerle ilgili tüm hareketleri takip etmemizi sağlayan ön muhasebe, defterler ve Excel formülleri gibi eskide kalmış uygulamalar yerine pratik bulut ön muhasebe programları ile daha etkili şekilde yönetilebilir. Kısaca, bulut ön muhasebe programları ile yapılabilecek şeyler oldukça fazla ve daha kullanışlıdır.

MikroX bulutta! 

Mikro Yazılım’ın yeni nesil ön muhasebe programı MikroX, yukarıda bahsettiğimiz tüm işlemleri ve daha fazlasını kolayca gerçekleştirebildiğin bulut tabanlı bir uygulamadır. Bir yandan işlerini kolaylaştırıp hızlandıran bir yandan da şirketinin sağlıklı büyümesine yardım eden MikroX, kullanıcı dostu sade bir arayüz sunar ve yazılım bedeli haricinde asla para talep etmez! MikroX ile tüm ön muhasebe operasyonlarını, dilediğin zaman dilediğin yerden, herhangi bir akıllı cihazlar ile özgürce yönetmene olanak sağlar.

Peki neden herhangi bir program değil de bulut tabanlı ön muhasebe programı MikroX?

Çünkü

1. Maliyet avantajı sağlar.

MikroX’in kurulum, donanım, yazılım ve veri saklama maliyeti yoktur.

2. Güvenlidir.

MikroX’te verileriniz yüksek güvenlik standartlarına sahip sunucularda barındırılıp yedeklenir ve Mikro Yazılım, bu bilgilerin güvenliğini garantiler. 

3. Kolayca erişilebilir.

MikroX’i tüm bilgisayarlarınızdan web tarayıcısı ile ya da akıllı telefonlarınızdan iOS ve Android uygulamaları ile kullanabilirsiniz. Böylece finansal operasyonlarınızı olduğunuz yerden, dilediğiniz an kolayca yönetebilir, zahmetsizce veri girişi yapabilirsiniz. 

4. Kullanıcı dostu ve işlevsel bir kullanım sunar.

Sade bir arayüze sahip MikroX’i kolayca kullanabilir, hesabınıza sınırsız sayıda kullanıcı ekleyebilir, mali müşaviriniz, çalışanlarınız ve ortaklarınızla senkronize şekilde çalışabilir, bir sorunuz olduğunda çevrimiçi destek ekibimizden ücretsiz olarak destek alabilirsiniz.

MikroX ile kolayca yapabileceğin işlemler

  • Fatura / e-Fatura takibi: MikroX ile saniyeler için satış, alış, proforma, perakende ve iade faturaları ve e-fatura oluşturup gönderebilirsin. Hızlı fatura yazdırma ve  otomatik tekrarlama özellikleri ile programını daha işlevsel hale getirerek tahsilatlarını hızlandırabilir ve fatura takibi yapabilirsin.
  • Müşteri ve tedarikçi yönetimi: MikroX’e müşteri ve tedarikçi ekleyerek anlık olarak tahsilat ve ödeme takibi yapabilirsin. Ayrıca mutabakat gönderme ve cari hesap ekstresi özellikleri ile aldığın verimi artırabilirsin.
  • Gelir-gider takibiMikroX ile işletmenin nakit akışını kolayca yönetebilir, tanımladığın kasa ve banka hesapları ile giriş ve çıkışları anlık olarak takip edebilirsin.
  • Stok ve depo yönetimi: MikroX’in ile ürünlerini stoklarına göre düzenleyebilir, KDV dahil ve hariç fiyatlarını girerek faturalarına otomatik olarak ekleyebilir, satışlarını daha verimli şekilde yönetebilirsin.
  • Raporlama: MikroX’in detaylı raporları ile seçtiğin zaman aralıkları için geçmiş satış, harcama ve tahsilatları görebilir; işletmenin kârlılık seviyesini anlık olarak izleyebilirsin.

Gelir ve giderlerini kolayca takip edip enerjini işine büyütmeye ayırmak istiyorsan MikroX’i 15 gün ücretsiz olarak deneyebilirsin.